Aqualix – liposukcja

Aqualyx to dziś jedyny na świecie zarejestrowany preparat do zabiegów iniekcyjnego usuwania tkanki tłuszczowej, a technika intralipoterapii została uznana za najbezpieczniejszą technikę iniekcyjną w redukcji tkanki tłuszczowej. Aqualyxjest zabiegiem nieoperacyjnym. Wyróżnia się znacznie mniejszą urazowością i nie wyłącza pacjenta z codziennego życia.

Zabieg polega na podaniu preparatu Aqualyx bezpośrednio do tkanki tłuszczowej poprzez iniekcje (zazwyczaj są to 2 iniekcje) przy zastosowaniu specjalnie do tego celu opracowanych igieł ( tzw. lipoinject). Przewagą tej metody jest ograniczona ilość wkłuć, co ogranicza ból i ryzyko powstania siniaków oraz uszkodzeń skóry.

Efekt redukcji tkanki tłuszczowej można zaobserwować w czasie około trzech tygodni po każdym zabiegu. Efekty, jakie otrzymujemy po zabiegu to utrata od 2 do 4 cm w obwodzie w miejscu podania preparatu. W przypadku niewielkiej ilości tkanki tłuszczowej wystarczą zwykle jeden lub dwa zabiegi.

Fałdy na plecach (poniżej żeber), fałdy na brzuchu, „bryczesy”, okolica podpośladkowa, wewnętrzna strona ud, wewnętrzna strona kolan, podwójny podbródek / modelowanie konturu żuchwy, ginekomastia męska, „bawoli kark” i inne.

Przeciwwskazania :

• nadwaga
  • choroby nowotworowe
  • choroby wątroby i nerek
  • choroby tarczycy (niewyrównana niedoczynność)
  • choroby zapalne skóry i alergie

Po zabiegu pacjent od razu wraca do codziennych czynności.