Aquashine

Peptydy biomimetyczne zawarte w preparacie Aquashine, stymulując naturalne mechanizmy naprawcze i regeneracyjne naszego organizmu pozwalają zwalczyć konkretne problemy związane ze starzeniem się skóry. Peptydy są bezpieczne, nie uczulają, a ich działanie polega na maskowaniu niedoskonałości i przywracaniu skórze lepszej kondycji.

Zabieg najczęściej wykonujemy przy użyciu specjalnej kaniuli lub cieniutkich igiełek. Wcześniej skóra zostaje znieczulona maścią Emla. Preparat jest równomiernie podawany we wszystkie problematyczne miejsca. Tam gdzie występują przebarwienia podajemy nieco większe jego ilości.

Zabieg wykonuje się w seriach 3 zabiegów co miesiąc, a następnie kontynuuje powtarzając zabieg co cztery miesiące. Efekty widoczne są już po 1 podaniu preparatu.

Skóra odwodniona, pozbawiona blasku, utrata jędrności i napięcia skóry, drobne zmarszczki, przebarwienia i nierówny koloryt skóry.

• ciąża, okres karmienia piersią
  • infekcje bakteryjne, miejscowe choroby skóry
  • cukrzyca niewyrównana
  • choroba nowotworowa
  • alergie na stosowany preparat
  • przyjmowanie leków rozrzedzających krew, np. aspiryna

Zaraz po zabiegu można wrócić do codziennych czynności. Zazwyczaj nie widać żadnych śladów, poza lekkim obrzmieniem i zaróżowieniem skóry (działanie aktywnych peptydów biomimetycznych). Najczęściej objawy te ustępują w ciągu kilku minut.