Laser Varilite

Laser Varilite umożliwia bezoperacyjne zamykanie pękających naczynek. Zamknięte naczynko ulega resorpcji, czyli wchłonięciu i po pewnym czasie znika. Ta bezinwazyjna metoda daje bardzo dobre efekty kosmetyczne i lecznicze.

Wiązka lasera o określonej długości fali przechodzi przez skórę, nie uszkadzając jej. W zetknięciu z barwnikiem krwi– hemoglobiną, zamienia się w ciepło, powodując obkurczenie i trwałe zamknięcie naczynia. Zamknięte naczynko ulega wchłonięciu i jest już zniszczone na zawsze.

Efekty zabiegu systemem Varilite są trwałe, ale nie oznacza to, że objawy (np. rozszerzone naczynka) nie pojawią się w kolejnych miejscach. Najważniejsze jest bowiem usunięcie przyczyn powstawania pękających naczynek.

Zabieg znajduje zastosowanie w leczeniu wielu schorzeń, m.in.: zmian naczyniopochodnych, zmian naczyniowych kończyn dolnych, łagodnych zmian barwnikowych, zmian skórnych, nieostrych stanów zapalnych trądziku pospolitego, a także przy usuwaniu pojedynczych włosów.

• ciąża
  • zmiany nowotworowe
  • opalenizna, stosowanie samoopalaczy
  • przyjmowanie w przeciągu miesiąca niektórych preparatów zielarskich
  • choroby dermatologiczne: bielactwo, łuszczyca, otwarte rany, stany zapalne skóry, zmiany alergiczne
  • choroby wirusowe: opryszczka, HIV

Przez 4 tygodnie po zabiegu należy bezwzględnie unikać promieniowania UV (słońce, solarium), a na skórę poddaną zabiegowi należy stosować filtry UV, SPF30 lub 50+. Należy również unikać ekstremalnych temperatur.