Osocze bogatopłytkowe

Iniekcja osocza bogatopłytkowego stymuluje naturalne zdolności organizmu do regeneracji. Płytki krwi uwalniają czynniki wzrostu, działając jak „dopalacz” dla komórek. Pobudzają one procesy naprawy tkanek, stymulują fibroblasty do tworzenia nowego kolagenu, wspomagają proces tworzenia naczyń krwionośnych, aktywują komórki macierzyste. Rezultat to widoczne wygładzenie bruzd i zmarszczek oraz wzrost napięcia i elastyczności skóry.

Metoda iniekcji osocza bogatopłytkowego jest popularna od kilku lat. Zabieg ma dużą skuteczność działania, która zależy przede wszystkim od zastosowanej technologii separowania poszczególnych składników krwi: płynnego osocza, leukocytów i płytek krwi oraz erytrocytów.

Pierwszy efekt powstaje natychmiast po zabiegu.

Widoczne oznaki starzenia się skóry (zmarszczki, bruzdy, fałdy, niejednolity koloryt, utrata blasku i jędrności), skóra wymagająca biostymulacji i odbudowy, skóra wrażliwa, alergiczna, skóra naczyniowa, trądzik różowaty, przyspieszenie gojenia po inwazyjnych zabiegach medycyny estetycznej (laser, plazma).

• choroby krwi
  • choroby wirusowe ( HIV, czynne zakażenie WZW B oraz WZW C)
  • cukrzyca niewyrównana
  • nowotwory
  • ciąża
  • laktacja

Po zabiegu mogą być widoczne zaczerwienienia w miejscach wkłucia, które znikają po kilku minutach i są niedostrzegalne pod makijażem. Następnego dnia nie widać żadnych śladów po wykonaniu zabiegu.